är irriterad, men jag bryr mig ändå inte....

Hej hej, hemskt mycket hej, (så där för mycket så man blir irrirerad!)
Au-pair livet är hårt. Ena sidan är det underbart. Man har det riktigt bra. Man har mat man har någon stans att bo. Man är ALDRIG ensam (vekligen) med mer med mera. Men man vet aldrig heller hur det ska bli. Man vet aldrig när man är ledig. Man vet inte om man kanske skulle kunna springa iväg lördagkväll utan att behöva tjata..
Man är aldig FRI, det är alltid ja måste jobba imorgon. Jag kan inte då och den. det är alltid. Väntajag ska bara kolla med dom som bestämmer.... Och jag känner mig lite smått irriterad över det!

HATAR ATT MAN ALDRIG VET, hatar att man bara måste ge med sig och vara så jävla mkt till lags!

Men samtidigt är jag nöjd med min familj! dom är verkligen shyssta! och egentligen borde jag inte bry mig!


Var på 30+ fest i dag. ganska tråkigt. (rättare sagt, jag gick hem halv elva)..... Men inget fel på sanne julia eller dom andra.. bara opepp I guess!

SO long sötisar

Kommentarer
Postat av: JULIAN

åh tänk på allt du får göra istället! åka till florida/ Mallorca och såna där coola ställen. fatta va tur att du fick en så pass bra familj du fått. vissa får ju helt galna folk. det är illa! :)

jag längtar till mallorca det känns typ för bra för att vara sant.

2010-03-13 @ 10:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0