framtiden närmar sig...

Jag går och väntar på bättre tider. Jag gillar att vänta. Jag väntar på att det ska bli varmare så jag kan ha min fina vår jacka (utan att frysa) Jag väntar på att jag kan använda mina nya snygga solglasögon (utan att känna lite fånighete över att solen nästan inte lyser) Jag väntar på att kristof ska komma hem så vi kan mysa.
Jag går och väntar på resan till schweiz där vi ska åka snowboard och lära Arthur att åka skidor.
Jag väntar på att det ska bli slutet på månaden så jag får mina pengar så jag slipper att vara fattig mera.

Men egentligen njuter jag av att det är Tisdag och att jag är ledig. Jag älskar att stänga av alarmet klockan 8 (för att jag glömt att stänga av det kvällen innan) och inse att jag är ledig och kan sova vidare. Och bara snooza vidare.
Men det senaste tisdagarna kommer grabben ändå ner vid kvart i 9 och säger MIRAM ES IST HELL AUS, DU MOST AUFWACHEN! försvinn gå och lek med någon annnan, vill jag skricka högt- Men det gör jag inte. Utan istället försöker jag öppna mina ögon och säga- BITTE, Ich slafen. Men det bryar väl inte han sig om. Men idag lyckades jag faktiskt att lura iväg han... Så jag somna om, efter 5 minuter ringde Kristof från Bali.... Sömnsnygg (menas super ful) satte jag på skypen och pratade... Han har det bra ´han...
Jag fryser och vill ha värme, kunna ha snygga skor utan att frysa och ja jag väntar på Våren!


Med Kärlek Mirri
<3
  
Skåpis har egentligen ingenting med detta inlägg att göra men är han inte fin.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0