kristof och jag har gatt omkring i wiesbaden länge länge....

kära dagbok.
idag har jag ätit mat. borstat mina tänder och gjort allt man borde göra, men ända straffas jag med detta....
gick sa mycket omkring igar att jag har ont i ryggen. Hahaha nejda det är inte väldigt illa....

ätit vattenmelon in i en park med Kristof det var tokvarmt. Solen brände... ankorna kvackade och gubbar med stora rumpor joggade undar bajsade och det var en underbar dag. I LIKE!
solen bara skiner och skiner helt fantastiskt...

sen gick vi hem till honom och at kycklingsandwich som ocksa var super gott. det gar bra nu!

Puss min kära!

Kommentarer
Postat av: villepille

ah. loter uderbart!!!

tenk att du har sommar o jag har regn, de e ej retvist!!!

se u snart gumman!

2010-03-26 @ 12:00:18
Postat av: San

Hallo!! Det ser ut som du har det bra där nere? :) Är Kristof din kille? :) Kram på dej!

2010-04-01 @ 10:50:58
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0