okej, this is how it started!

Jag är för snäll. Jag är ändå en av dem strängaste men ändå för snäll (hur det nu går ihop) idag var A inte på dagis. För att jag inte tjade och lurade honom att gå dit. så jag har haft fullt upp.... OMG han kan vara krävis. men ack så sööööt! :D

Varit på tyskis och lärt mig kasus och präpositioner.  massa nya ord och med mera mera....

Sen var jag hos julia hon hade lagat mat och vi kollade på en bra film. men den var också sååå himla hemsk. Hete en främande son. FRUKTANSVÄR
*
Handlade om en kvinna som älskade sin son mer än allt annat. Men en dag när hon kom hem från jobb var han försvunnen. efter 5 månader kom polisen och sa att vi har hittat din son. men så var det inte hennes och det blev bara hemskare och hemskare, den främande sonen visade sig vara knäpp. ingen trodde på henne förutom en man. Hon kom på phyket och grejer... Sen räddade denne man henne från sjukhuset,Men hon hittade aldrig sin son.... :/ Men den var fin. + att det var en sann historia...


Måste sova!

so lo ng... <<3 puss Mirri


Kommentarer
Postat av: unn

Hek Mille moff.

Vad härligt du skriver. saknar dig mycket.

2010-03-12 @ 19:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0