söndags tankarna

Varje söndag drabbas jag av söndagsångest. Man börjar tänka på massa knas och farmför allt. Imorgon är det måndag och en hel massa dagar tills man är ledig igen. :-/

Men du må tro att jag har haft en fin helg. Varit med Kristof hela helgen. 
I fredags var vi med Vinci för att han fyllde år, vi drack öl på en mysig bar.
På lördagen gick vi på loppmarkanden med Vinci och Julia, drack Te på bitter sweet  (mitt nya favorit cafe´)
Sen gick vi hem till Julia gjorde pizza och drack vin. :)
och idag har vi hängt med Denis och Sandra, vi åt kycklingssoppa åkte till kinagarden och till waggons. Sen åt vi världens gdaste haselnöt/hallon glass och sen åkte vi hem och drack kaffe. Det var en mysig kväll... :)

Nu är Baby I Wiesbaden, saknar han!
och på onsdag åker jag till schweitz, över påsken.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0