klocklan är tjugotre minuter över tolv och här är ekot.

Dricker mitt kaffe och försöker att inte bli förbannad över att min nya upphittade på tvingade musik inte vill fungera.... massa fina låter vill inte öppna sig i itunes. Om detta inte det så kan jag ju inte fixa in dom på min ipod. För jag har ju tagit bort all musik på min ipod. Så har jag alltså ingen musik alls mer. Dåliga gammal musik så klart, men jag är så trött på detta gnatet att jag vill inte lyssna på det mer..... JAG VILL HA NY OCH FRÄSCH MUSIK! vilket jag har men i fel jävla spelare, det va bättre förr då fanns det minsann bara en spelare.
Är säker på att det finns ett sätt man kan typ ändra spelare, så att det blir en ny spelare, och det är säker lätt... och kanske det också helt enkelt är att trycka på en lite grej, men jag vet inte vilken liten grej jag ska trycka på och jag vet inte alls egentligen hur detta ska gå till..... :( FAN också!
vet du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0