loppis fynd och vilja är hemma....

Nu är vi i hedemora min hemstad. Som är precis som den var innan jag åkte, här i från förra gången. Men det gör mig inget, åtminstonde något som är sig lik.... Hit kan man alltid komma och veta vad man har....

Var på Loppismarknaden här i går. Som är öppen 10-14. Rätta mig om jag har fel. men hela jä**la hedemora.
Står och knackar på dörrarna. En minut i tio för att hitta dom finaste fynden och det kanske dom också gör...
Jag försover mig alltid och kommer dit halv tolv och då är det liksom utplockat och lite dåligt utval... men jag hittade en fin väska och ett skärp och en fin mössa till Vilja... Röda korset är ett ennat loppis här och där hitta ja en fin blus och fin fina svenska mormor vantar...

PRECIS! Vilja, Plina, Viljo Persilja har kommit hem och det är ju så mysigt och skönt att jag blir lycklig i magen........
<3
Var ute med Rosa och company och julle bulle igår och oj vad det söps.... så idag har jag legat på soffan hela dagen och inte kunnat röra mig.... det var hemskt av hemskast. bakfyllans bakfylla....

Ska kolla på en film nu och sedan sova... imorgon ska ja fixa mitt pass och mitt bankomat kort....
och till tandläkaren ska jag också.... FULL RULLE!!!

Hejdå mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0