Försäkringshyster är inte mer Hysteri och höst solen

Idag har jag gjort så mycket bra saker.... Fixat så jag kan fixa ett bankkort- konto. Här i tyskland måste man beställa en termin/möte det har jag nästa onsdag klockan 15.00......
Och detta nummer som man behöver för att jobba här i Tyskland. det tar tre veckor så kommer ha det när jag kommer tillbaka från sverige. Perfekt!

Och ringt en Dam om ett 400€ jobb. Hon var jätte trevlig och sa att hon var avundsjuk att jag skulle åka till sverige och sa schönes urlaub
Har sökt på ett hem:
Det är natt skift, man sover alltså där 3-4 gånger i månaden. Gör lite frukost och går hem.
Hos Hemlösa kvinnors hem i Mains. Det låter lite läskigt med hemlösa kvinnor. Men också väldigt spännande....

Läser en blogg och är helt inne i den.
Den heter så mycket som: http://rodeo.net/niotillfem/page/2/.
Och är en bilder-blogg. Massa fina bilder och massa fina ord. Du borde också kolla in den...
Är redan inna på 11 sidan... men då har inte jag något liv och borde sluta upp med detta chatta/kolla fb/ mailen/ bloggen/ californication (som förviso jag bara har 2 episoder kvar så det tar ju slut, tur nog) och nu nya grejen läsa bloggar. Jamenar då har ju egentligen min gräns gott. Men ja menar, jag gillar´t!

Höst vackert ute solen lyser och man kan ta av sig tröjen för en stund men så fort man står i skuggan är det ändå lite kyligt och det luktar höst och bladen börjar bli gula.... Fina höst!

ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0