Solen skiner och då känns ju allt så himla mycket bättre.

Idag sken solen över staden. Och efter att lugnat ner mitt beroende från Carlifornication med att tittat två avsnitt i sträck. Ringer Raffi och vill hänga i parken med mig. Man kan ju inte säga nej, plus att när man sedan kollar ut och inser att solen skiner med sin fullaste kraft och hon tillåter en att ha flippflopp så blir man riktigt sugen. Men så klart är jag lite trög så efter duschandet är jag lite stressad hittar en morot som jag börjar knappra på. Sen äter jag lite yoghurt för att moroten kändes väldigt nyttigt och tok tråkigt. Men tro det eller ej jag glömmer dricka kaffe så det måste jag springa in och köpa på ett bageri... Sex minuter sen kommer jag till Raffi och vi beger oss till parken... Solen gillade oss och vi satt där i tre timmar...
Imorgon ska det regna, men det passar ju bra till min klipp och klistra plan...

klockan är halv ett och grejen är jag behöver inte sova... Så varför ska ja, men just nu eller om ca fem minuter så kommer jag bli så trött så trött att jag soooooommmmnnnnnaaaarrrr.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0