Angenäm dag

Sprang i väg till doktorn. När jag med mycket osäkra steg, vandrade ner för Rhainstrasse. Hittade jag till slut min doktor, som skulle titta på mitt hjärta. Men efter som jag tappat bort papprerna som jag skulle tagit med, fick ja skriva i nya och varsågod sätta mig i vänterummet.... Efter att kollat allt som nog går att kolla
(JUSTE FICK VETA EN BRA NYHET, JAG HAR VÄXT 2 CM ÄR NU 171 CM LÅNG, HA!)
Kollade hjärtfrekvens det är typ det konstigate och knäppaste jag gjort, min andra gång nu... Det känns som en stor elak bläckfisk. Vill suga ur allt blod och hud jag har, suger länge gör han också. När han sedan är klar så har jag röda sugmärken över hela magen.... Men det gör inte ont, som tur är :)
Tog ultraljud på mitt hjärta och det ser bra ut. Jag är frisk, för utom att jag dom senste dagarna har fått galnaste pollenalergin, men det är ju alltid något.... Vi har supervår här och nere på min gata blommar mangolieträdet. mycket fint, ler varje gång jag går förbi....

Suttit i 25 graders sol på terassen idag och sugit i mig solskenet och latte efter latte.... en
angenäm dag!

Kommentarer
Postat av: vilja

hej min låånga vän!!! satan igatan!!

skönt att höra att du mår bra, och vad fint med mangolieträd...

puss

2011-04-19 @ 15:47:33
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0