Solen är väl här för att stanna?

Solen lyste nästan för starkt igår. Man visst knappt vad man skulle ta vägen, jag blev till och med solbränd i mitt ansikte. Det var en härlig känsla. Och bara solen, får gärna göra så man inte vet vad man ska ta vägen, det är väldigt okej! Idag är det målnigt men endå soligt och vi ska iväg och grilla....

Doctor sa att jag måste vila mig mer och att något i min hals va knasigt, men att jag skulle komma tillbaka för att då se vad vi kunde göra åt det. efter han har fått blodprovtesterna... Jag gjorde ultraljud och fick se hur min lever såg ut och alla dessa saker som ligger gömt där inne i min mage. Allt såg normalt ut. Puuuh tänkte nervös som jag var.
andas in jättelänge sa dactorn och sedan andas normalt och sedan andas in jättelänge och när han sa att jag sedan kunde andas normalt igen, visste jag knappt hur man gjorde det mer.... hahaha

Hitta en underbar bild på en liten bebis som gör en lycklig när man tittar på den, visst?


Fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0