God morgon med ögon som inte vill öppna sig!

Sätter pá snozzen pá 10 minuter det är min melodi, sá att jag efter 10 minuter är ännu mer trött än var jag var innan. Men det gör ingenting, tanken att jag sovit lite till gör mig glad och med halv öppna ögon snubblar jag iväg till duschen. Inte förens kaffet är upp druckiget och smörgásen upp äten. Dá kan jag tänka. Dá är jag vaken... Sen pá jobbet dricker jag en kaffe till för att vara säker pá att det normala koffeindosen är uppnád. Kaffe <3

Fin dag fina människor!

Kommentarer
Postat av: Julian

du är för söt du. själv har jag precis käkat broccolipasta med mayoneise och soya. som jag gjorde själv i mitt en kvadratskök. har släpat vattenflaskor idag från affären behövde fylla på. alltså lugn dag men nu ska ja snart ut och bounca. dvs dricka free drinks och prata skit och dansa perhaps.easy life

2011-08-18 @ 12:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0