Joy division kärlek och thailand biljett....+ biobesök

Kollade precis pá Control Joy Divison filmen som säkert är 3 ár gamal, men som jag nu äntligen fick se.
Den är sá sorglig att jag vara alldeles ledsen när den tog slut, himla tragisk pá nátt sätt. Men värd att se. en mycket fin film, riktigt bra gjort. älskar bilderna och musiken...

Biljetten till Bankok är beställd och jag är lite fattigare, men mycket lyckligare. Skönt att det äntligen är gjort. Nu är det liksom säkert.... (pirrig)

Imorgon, (pinsamt) ska jag se sista filmen frán Harry Potter. Han och jag har växt upp tillsammans pá n´tt vis. Vi väntade och väntatde tills nästa film kom ut och bokade biljetter pá självaste prämieren. Vilja, jag och Heidi, hahaha det var tider det. Känns synd och trákigt att vi inte kan se den sista tillsammans som vi alltid gjort... Men vad ska vi göra át saken det är bara och sitta där och kolla pá spádommarne för sig själv. Gár dit med en stor skara Harry Potter älskare. :)

p.s Nu du julle kan du inte klaga pá att jag inte uppdaterar tillräkligt, 2 pá en och samma dag. BAAHHHM

Kommentarer
Postat av: vilja

åh moj! visst känns detsom om barndommen är över nu?? hhahahah

kära harry potter!!!

2011-08-08 @ 11:08:52
URL: http://drippdropp.blogg.se/
Postat av: Julian

BRRRAA MILLE! gillade du filmen? jag har inte fått ändan ur kärran än, (har inte sett den)

2011-08-10 @ 05:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0