öltrötthet och vetskebrist, stackars mig!

Hejsan hopasan mina vänner, sitter pá ett franskt fik mitt i smeten i Hoi An. Här är husen smá och gamla och allt ser likadant ut sá man gár vilse lite hela tiden... Jag dricker svart te med mjölk och irriteras över att facebook inte funkar. Yahoo har tagit över min dator och säger att han inte kan hitta facebook.
Vad är en dator utan facebook? ingen dator!!!!

Igár var vi med sömerskan barn som har sytt kostymer manchesterbyxor linnekortbyxor och short/blusar till oss, pá middag, det bjöds pá hot pot, det är en soppa som kokar pá bordet man kan slänga i lite vad man vill. underbart gott. och jag át räkor utan att dö. Sá jag tál dom rackarna antagligen... Efter det sprang vi in i Fabi igen kristofs barndomskompis, vi gick till why not bar ute i ingenstans värld, och drack öl. Sen gick vi vidare för att träffa dom tvá killarna fra´n wails, dom kan partaja dom och vi kom inte hem fören halv fem imorse, JAG ÄR TRÖTT IDAG!

ska pá wietnamesik, musik dans, men först äta mat. Är hungrig som en varg.


Jag saknar er, en vecka kvar till julafton, utan julstämmning alls, känns det hela lite sorgligt. men jag önskar er trotz dem och med hela mitt hjärta en underbar JULETID!

PUSS

Kommentarer
Postat av: vilja

vad modigt av dig att äta räkor!! fett coolt med sömmerska, haha..

puss

2011-12-17 @ 16:34:22
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0