det händer sá mycket i vár värld....

I egypten är dom tokiga och demonstrerar och tar kál pá varandra...
I Hedemora är lilla prinsen jätte sjuk fick hälsa pá pá sjukhuset men fick idag áka hem, som tur var. Min lägenhetskompis blev idag färdig med sitt diplom, vilket menas att idag blir det att fira.......Kris har galna prov och pluggar hela tiden, min mor planerar rakefisk fest vad det nu menas med det. Jag vet inte hur det smakar  för det láter sá konstigt, RAKEFISK.... men min mor hon älskar det och det är ju det viktigaste... Villepille har fátt jobb pá ett dagis... OCH Jullebulle han ákte till paris och modellade... och sedan i stockholm...Och lilla ja jag äter toastmacka med ägg och rödlök..... Ska ju diplomfira sá det gäller att äta pá.......

hejdá!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0