dåligt samveta kallas det nog.

Ibland orkar jag inte skriva. orkar inte tänka, vad jag nu ska hitta på att skriva. Så att det ska bli iallfall lite intressant att läsa. Så då skriver jag häldre inget alls, det är väl lika bra?
Men då är man tråkig istället. Så planen som ligger bakom detta inlägg är egentligen bara att medge att jag har lite dåligt samvete över att jag inte skrivit och att jag nu då inte så väldigt (kanske bara lite) tråkig är..... När jag ändå skriver några rader.......

Så. jobbet är samma sak varje dag samma,samma..... stor latte, liten latte, liten kaffe, stor kaffe. Eller varm chocklad utan grädde (nej ja ångrade mig, med grädde)

Ledig imorgon.. Ska sy med min nya symaskin. håller på att göra ett lapptäcke..... men va långt tid det tar!!!!



Hejdå ni söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0