Den där pirrande känslan av lycka som kommer när man tänker på att man är ledig imorgon.

Jobbat sex dagar i streck och sov så länge idag jag bara kunde. Tills jag var så hungrig så att jag va tvungen att gå upp och göra toast macka och kaffe. Och sedan hämta mina fina stövletter som har fått sova över hos skomackaren några dagar. Men va fina dom va, gick och köpte tuggumi och fina tandborstar och tog bussen till jobbet.....
Var till och med 8 minuter för tidig... Det var en fin start på dagen. På jobbet gick allt bra, rullade på och plötsligt var klockan halv sju och tid för stängning.... tog bussen hem igen... Sitter nu och skriver i dig och undrar vad jag mer har, att berätta. Kan inte komma på något som är värt att skriva. Om nu detta ens var värt att skriva. Ville liksom kläma till med något skojigt på slutet.... Typ hej hopp gummi snopp. men det låter ju så äckligt.....


Natti fin lördag!

Kommentarer
Postat av: vilja

eyh, ja vill se dina stövletter!!!!

visst har man flyt ibland? så jävla skönt!!

2011-01-30 @ 14:56:24
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0