förkylning gör att man irriteras över tanter och gubbar

Hej ni Fina....
Gått och fått hemskaste förkylningen med halsont på det.
Tycker almänt synd om mig själv. Där jag står och frågar om gubben vill ha liten eller stor kopp kaffe... Inom mig irriteras jag över att inte gubben bara kan säga, om han vill ha en stor eller en liten kopp.... Är det så svårt?...
Vad säger gubben då....Jo, en normal och skrattar som om jag vore dum som frågar om vilken storlek han vill ha.... Gubb F*N.............. Visste inte vad jag skulle säga....
Normal finns ju inte ens.... sa ja bara och gjorde hans lilla kaffe.....

Sen kommer en tant och säger att hon vill köpa tårtor. Hon står länge och överväger och ja står och väntar... Hur mycket kostar dom frågar tanten... 2.90 säger ja... Nej det är för dyrt säger hon... Trevlig dag säger jag och ler inombords. Slipper ju jag och skära upp och packetera in hennes tårtor.......... ;P


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0