hjärtesorg och shampo köpande

Mitt hjärta gör ont för alla som drabbads i Oslo och pá Utöya i Norge. Hur kan det ens hände fy fan va fruktansvärt... Jag kan inte förstá.

Pá min sista "mina semster" lediga dag, har jag köpt väldans bra shampo och gár och luktar pá det lite dá och längtar tills jag kan fá tvätta mitt hár.
Köpt lamkottletter och ska äta det ikväll, tillsammans med en sallad och champions sás. nahm!

Är tokig i soduko spelar det sá ofta jag kan medans jag rundar av med boken den stygga flickans rackartyg för man blir lite konstig av att spela soduko hela tiden, pá natten drömmer jag om siffror som snurrar runt i mitt huvud, men dá tänker jag bara, där är redan en sexa det betyder att där máste det blir en fyra och sá springer jag bort till en finare drömm som man inte blir knäpp av... tror nu inte att jag har blivit konstig av soduko, jag gör det med mátta och bli inte rädd... fin dag, tillsvidare.
98372239123837261635 :P

Kommentarer
Postat av: vilja

men moj, inte behöver man väl ha en anlednig att tvätta håret, kör på och njut!!

ahaha själv är jag totalt såld på korsord, ska vi bli pensionärer tillsammans????

2011-07-28 @ 11:45:42
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0