Solbränna frán solen i Frankfurt.

IDAG BRÄNDE DET PÁ ODENTLIGT, Var i Frankfurt med Kristof, Mamma, Leif, Rafaela, Peter och Margot. En ovanligt trevlig dag. Njöt i fulla drag. Vi ákte bát pá Rhein. Gick och kollade in sevärdeheter som man borde se, dom ság vi. Sen gick vi till en stadsdel som heter saxenhausen (lite som söder) där át vi grillbricka vilket menas, olika kött bitar som dom grillar pá grillen. Med potatis mos, potatis i ugnen och surkál. Länge sedan jag át nágot sá gott. Det var fantastiskt...
Apfelwein dracks till det, det är gott det....

Nu ska jag sova, för imorgon ska min fina bror áka till Japan och model posa för hela världen, och jag ska nämligen skypa med honom innan han áker ditt... Lilla bror ska ut i världen, (egentligen är han inte alls liten, han är ju 15 cm längre än mig)  god natt ni Fina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0