Sommaren vill inte riktigt för tillfället

Jag vet inte vad vi har gjort fel? vad det nágot som vi sa eller var det nágot som vi gjorde, nágonting var det helt klart. För detta är ju inte normalt. Egentligen har vi säkert 20 grader, men nágon värme känner man överhuvudtaget inte av. Men básigt sá in i märgen. Allt bara fladdrar iväg, flurp sá virrvlar det bort. Och snabbt gár det ocksá. Men sen kommer solen fram och säger hej för en lite kvart och dá är alla glada och springer ut. Men sen är fulblásten där igen. Jag vill inte skriva det, inte ens tänka det, men det är precis som höst. Det kan ju bara inte vara möjligt, ja menar. Vi har ju bara mitten pá juli. Nu ska det ju vara den bästa tiden pá hela sommaren. Det ska ju vara skit varmt och man ska duscha flera gánger om dan för att man är alldelles klibbig, och man ska äta glass i lass och dricka vatten i rädsla för förtorkelse, men nejdá vi bláster bort istället.....

BÖRJAT JOBBA och jag är mega trött, men gár nog pá openair bio ikväll bara för att det är fredag och för att jag är lite sugen, men mer sugen bara pá att slappa hemma. men fredag hallá trákmons det är det sista jag vill bil.


Trevlig helg föresten, sádana kunde jag döda, vadá trevlig helg, jag ska ju jobba hela f***ng helgen, det är ingen trevlig helg det är en trákig onödig helg och tack för att du páminde mig.

Trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: vilja

goa du, visst äre bajs att det är som hösten nu ( i svea är molnen konstant mörka o regnet faller!) men vi kan trösta oss med att senare i höst blir det nog vår väder...



trevlig fucking helg!! :)

puss

2011-07-16 @ 17:48:02
URL: http://drippdropp.blogg.se/
Postat av: vilja

goddamm miriam, önskar oxå att jag orkade hålla bloggen uppe!

men ist sitter jag framför din blogg o suktar efter uppdateringar :)

hahha

2011-07-17 @ 16:51:45
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0