Facebook är ju galnaste

Fick se på facebook att en kompis ska bli pappa, fick se på facebook att någon klippt sitt hår, fick se på facebook att någon varit på semester och osv. mm.
Allt får man reda på, där står allt. Man kanske vill men inte borde veta, där står också allt man inte alls vill veta men ändå får med sig. Herre gud det gör mig lite förvirrad. och rädd... hur ska detta sluta!??

Varit hos Tandläkaren och kollat upp. Hon stack in någon galen vass grej som gjorde ont och jag låg i denna konstiga stol och önskade att jag begann mig någon annans stans.... En annan ort, på en annan plats. Eller bara utanför denna tandläkar stol. Men man vill ju inte vara messen och säga hej ska vi ta en paus det gör så ont. Så i stället höll ja ut och det blev ju ett slut på elendet där också bara jag väntade lite....

På fredag beger jag mig av till Stuttgart och kollar in hur dom har det.
Det ska firas och det ska drickas öl.
Vårblommorna blommor för fullt.... det är fint här. Fåglarna kvittrar och vår vår vår..

Fin Torsdag. ska gå och jobba om en timme....

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0