Solen skiner, ville sola min näsa, men lagar tomatsoppa istället.

Gud jag skiver ju bara om vad jag äter hela tiden, förlåt för det. Men äta bör man annars dör man är det inte så dom brukar säga... Tomatsoppa står alltså på menyn. Med klosterbröd och gräddfil.

Igår såg ja juno buck en film om vanliga människor. Man kände igen sig ofta och jag log mig egenom hela filmen en fin film värd att se:

http://www.youtube.com/watch?v=aB6bKHGikbw

-I was born in Japan
-You were not!


Har fått en ny chef. Han är bra, men vi har igen dåligt med personal och jag jobbar 6 dagar i veckan. det är ibland ansträngande men det går, antar att man vänjer sig.

Fin lördag ni fina!

Kommentarer
Postat av: vilja

kloster bröd, vad är det??? superbra att du fått ny chef, men synd att du måste jobba hela tiden... men det är nog bara en fas, snart kan du nog leva livet lite!!!!

pussar

2011-03-20 @ 10:53:05
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0