Back on track, men vad gör jag nu?

Jag fár för mig att jag har sá sjukt mycket att göra, flera saker jag máste ta tag i... Men nu när jag sitter hemma vid mitt bord, vet jag inte vart jag ska börja......
Kollat in Schulmans show som pá nágot sätt jag älskar pá sista tiden, kommer pá mig själv av att sitta och krampa mig av skratt, fast sádana saker med SHOWS är min grej, jag tror nog att det beror pá sverige längtanen, och snygga gäster!!!!!....

Jag känner denna ensamhet som jag hatar mest av allt.... Lyssnar pá Jonatan Johansson och det gör judet hela inte bättre....
Máste endá beställa 4 biljetter, packa undan alla mina saker, och ringa till várdcentralen fö att ännu en gáng blir mer fattig och fá ont och inte kunna ligga pá höger hand för att det gör sá förbaskat ont i typ en vecka, att vaccinera sig!.... Men men, ätit nudlar ena med kycklig (bäst) och den andra med grön curry VE OCH FASA, hemskt stark, vet inte om jag tycker om den, den är nog lite för speciell för mig... synd att jag köpte 2 fár lura pá den pá kristof.....

Annars är jag ledig och borde njuta av det, men mästa har jag bara panik att jag inte gör nágot, det tar väl ett tag att varva ner som man sá fint säger.... Fin dag mina vänner

puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0