fortfarande träningsvärk, äter nudlar frán vattenkokaren...

Ja det gör fortfarande ont, specielt när jag ska kissa.... det gör sá ont, precis vinkeln när man nästan suttits sig... Jag börjar bli rädd att jag alltid kommer ha sá ont, och att jag helt enkelt fá vänja mig... vänja mig att när ja suttit stappla nágra steg innan vaderna gett med sig och börjar funka nagorlunga iallafall sá man inte ser ut som en gamal tant! Men trappsteg är endá värst. Till och med ett enstaka trappsteg skär av smärta... hahahahahahahaha Jag är patetisk. Men ja bjuer pá det...
n
Vi har slängt ut váran ugn/spis... Vi kan inte laga mat. Vi máste äta packor och sallad i en vecka
Mackor är redan trákigt. Sallad är som tur fortfarande gott! Jag slog pá stort i dag och gjorde snabbnudlar i vattenkokaren, det funkar...

Har sovit alldeles för länge, och är trött pá grund av det... usch jag máste ta tag i denna dag... ETT 2 TRE!

puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0