egentligen ska man bara látsas som ingenting.

Men jag vet vad ni alla tänker, oj det var väl pá tiden att hon skriver igen. Va fan har hon haft för sig... Jo det ska jag ta och tala om. Jag har festat väldans länge pá Kris födelsedag som blev som alla senaste födelsedagar, det slutatde med för mycket snapps, spelat lite sideler som är mitt absoluta favorit sällskapsspel. Jag har ju jobbat en massa ocksá. Dom utnjutjar mig ju för att jag bara har 4 dagar kvar FYRA DAGAR, love it... Och igár var jag i Strasburg i Frankrike. Det var jätte mysigt, jag och Kris tog oss en dags roudtur med hans chefs bmw och croussade runt och kollade in allt man kunde kolla in, och sá át vi flammkuchen underbar pizza/tunnbröds rätt som smälter i munnen. Vi köpe ocksá massa ost och salami och bagetts, smaskigt var det helt klart, en fin stad man borde áka till....


Anyway over and out,
sleep tight
<3

Kommentarer
Postat av: vilja

åh vad bra att du mår bra. och vad skönt att inte ha mkt jobb kvar. njuut!!!!



2011-09-19 @ 10:56:52
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0