Picton, i lugn och ro, pampaswanen máste vila

Gud va vi har flängt, hit och dit, och fram och tillbaks, vi har kört 3500 km 350mil och váran fina wan, som vi har gett namnet pampas, efter är jag min lurviga fina angora kanin som jag hade när jag var liten. Han var sá fin och mjuk fast jag var lite rädd för han sá ville han alltid gossa och sitta i knät. han var en snäll kanin. Pampas WAN är väldigt duktigt han gasar upp var varje backe vi vill köra upp för, ibland lite lángsamt, men det gör ju ingenting...
Pampas sviker oss aldrig, bara en gáng när han fick punka, men det var bara för att vo ákte en galen väg up till milfordsound inte konstigt att man máste protestera dá.
Vi har nästan sätt allting pá sydön och det känns härligt att vi hunnit med allt, men nu är det nog med hesteri mellan berg och dal nu ska det chillas och bara ta det lugnt, snart är det dags att dra vidare om en vecka ungfär, ska bli kul att träffa Plina, :)
och att fá áka till Australien, sá som jag har längtat!

Taka care, frán ett bibliotek i Picton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0