det regnar fortfrande men jag är inte bitter, som vilja skulle säga....

Grejen är att när man är i Sverige, Dalarna eller sthlm spelar ingen roll. Då ska det gå att ringa Vilja och hon ska svara. Om hon inte gör det lämnar man ett medelande och säger att hon ska ringa upp och så lägger man på och är besviken tills hon ringer tillbaks.
Men nu går inte det mer. För lilla plina är på andra sidan jorden så långt man kan komma. Ute och roar sig och leker och tar hand om hästar...
Vet nästan inte ens vad hon gör, för så långt borta är hon...

Nog för att jag varit där med henne själv och gått igenom Sydneys varma gator eller sovit i en trång dyr bil på en strand i Tasmanien. Så spelar det ingen roll.
Jag vill att hon ska knacka på min dörr och dricka kaffe med mig. Du kan till och med få hålla på med din Iphone hela tiden bara du hänger lite med mig. Kan du inte komma hem nu Vilja.

Skulle döda tid och måla vår balkong, men det regnade, tog med Walle till Nina och vi åt macorne (hur det nu stavas) och kanellängd, vi myste och Walle fråga Nina.
- Vart har du damsugarn då Nina???
Han är så knäpp.

Tjoho

Kommentarer
Postat av: Plina

Åh Mille! Usch vad jag saknar dig! Det är verkligen jobbigt, varför kan man ej va på två ställen samtidigt? Vill sitta i dricka ( riktigt!) Koffe ur en fin kopp med dig, snacka viktigt skitsnack o nostalgi! Du vet att du är den finaste jag har!

Puss puss

2012-06-13 @ 13:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0