Mysigt med höst skor och jacka med halsduk igen... På jobbet är det så där...

Mina vänner, 
Fast alla tycker det är lite jobbigt att hösten kommer. Kan jag inte sluta gilla det lite... Mysigheten, med filt och tee i alla olika smaker. hånglandes på caféer har redan börjat åtminstonde hos mig. Blir helt varm i magen av alla denna mysighet...Löven faller ner och på något sätt gillar jag lukten av höst alla dessa löv och det lite kyliga i luften... ruggigheten och känslan av att man bara vill vara hemma och att man faktiskt kan vara hemma utan att få ett liten gnutta dåligt samveta för att man inte tar vara på dagen....
Jag är nog lite av ett höstfän i smyg. 
 

Kommentarer
Postat av: Plina

Precis så känner jag! Saknar röda röda höstlöv och ylle sockor!

Svar: du skulle vart här jag hade kokat tee till dig tills du storkna...
Fröken Eide

2012-09-23 @ 02:30:04
URL: http://deardownunderdreams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0