Idag är jag ledig.

Hejsan svejsan!  Helt sjuk morgon, ställde klockan på 06:45 när klockan ringer stänger jag av den, men somnar om. Vaknar 7: 37 och ska gå 7:35. För jag skulle hinna till körlektionen i tid. sätter på mig en jacka tänker inte mycket på de, Springer tillbaka för jag glömt mina böcker och munstycke.(som göra att manka starta bilen) Efter halva vägen inser jag att jag har julles jacka och ringer honom. de visar sig att hans plånbok och allt ligger i den så jag får varsågod springa tillbaka. Med gråten i halsen... ringer körskolan och berättar. Och konstigt nog kommer jag bara 5 min försent. Du anar inte hur mycket jag sprang. ar helt svättig. HAHAH! tack för mig!

Kommentarer
Postat av: nina

gush va drygt! God jul på dig sötis!

2008-12-24 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0