Den stora hemska dagen stundar.

På lördag smäller de... HAHAH jag behöver inte änns säga att jag är nervös för de märks nog redan. Att så fort jag tänker på de får en konstig känsla i magen och hela  den grejen, Du vet det, I know. Allt börjar ordna sig och falla på plats. Och de känns såå skönt.

Men jäklar vad de snöar gott folk, ska de aldrig ta slut? de bara snöar och snöar kan de hålla på hur länge som helst?
Idag hade vi snöbollskrig i skolan, de va roligt. blev dock mulad av en tjej som är dubbelt så liten som jag, men de får man tåla. Mulade max, men de var för att jag fick.. vi var aldeles svettiga när vi kom tillbaka till klassrummet. de låter jätte äkligt vilket de också var. men också så trevligt för jag hade så roligt. De är grymt att de är snö igen. och så mycket. TACK GUD!!!! ;)


Puss och kram
P.s vilja säger att man ska skriva i sin blogg varje dag om man har en, är de så illa? då vill jag inte va med. :)


Kommentarer
Postat av: San

Haha, kul med snöbollskrig! Det vill jag också ha.. Skriva blogg varje dag? nehej.. ibland har man bättre för sig :)

2008-11-25 @ 16:09:40
URL: http://sanz.blogg.se/
Postat av: vilja

det är bra moj, fortsätt att skriva!!! jag önskar att jag inte var en så jävla mes och gick in, bara för att jag frös! pusselipuss

trtereteetretettttttttööööööööööööö

ops!

2008-11-26 @ 17:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0