Stressen borde stoppas, men hur gör man!?

Idag lagade jag mat till min bror, till och med efterrätt fick han den skrutten...
Sen var jag tvungen att stressa iväg till yoga. Var ganska försen, men jag hann, för jag sprang. När jag varit på yogan (som förvisso var helt fantastisk) kom jag på eller jag har väl tänkt på de en del.  Att hela tiden är en ständig stress. Man skyndar sig upp på morgonen, man skyndar sig att dricka sitt kaffe, för att kunna hinnan med bussen, men efter som man är så trött så inser man på halva vägen att man till och med måste springa halva vägen för att hinna med den sena bussen. och när man sedan ska byta buss måste man gå av en station innan för att hinna med nästa, för gör man inte de. Så åker bussjäveln förbi och då kommer man försent iråga på allt. Nej de är orättvist. Men om de nu skulle vara så att man skulle försöka att ta de lungt en morgon, måste man gå upp en timme innan då? Ja som är så morgontrött...
Kollar på filmen som handlar om Lucy som tappar minnet efter varje dag. Så hon måste upprepa allt varje morgon. Och jag som sitter och ororar mig, om att allt är stressigt, skamligt!
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: saskia

Mm, den filmen e fett bra! Ojj vad jag alksar den!! Men du, vi borde ses snart?

mamma fyller ar i helgen, men nesta vecka!

PUSS

2008-11-18 @ 23:38:31
URL: http://blandgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0