Hedemora, gamla vän...

Jag blir alltid glad och lung när jag går av tåget i Hedemora. Bort från alla tunnelbanor och springande människor  på centralen. Men efter ca tre dagar längtar jag tillbaka till tunnelbanaorna Jag var en timme förtid imorse så gick till donken och köpte kaffe och dubbelcheesburgare. Den var ingen god, ingen big deal, vadå.. blev besviken.
När jag kom till Stationen i Hedemora kom Rose (Syster) och Johan (Hennes kille) Och hämtatde mig med deras nya fina bil. :D Sen fick jag gröt av Rose, som jag inte kunde äta upp, hon bara skratta och förstod att jag inte tyckte om så då fick jag macka istället, dålig egenskap. Jag kan verkligen inte äta upp när jag inte tycker om, något jag måste öva på.  mysigt att träffa Rose och Johan igen.

Snart ska jag gå till Nina, gud va länge sen de var jag träffa henne. Ska bli kul. (smile)
Skrev ett långt fint inlägg med massa kärlek nyss, men de bara försvann. Jäkligt synd. Men thats life

Blev jätte sugen på gåå på en Galen grymt cool halloween fest, men jag känner inte någon som ska ha någon. JObbigt för mig.. Igår hade jag spontan fest hemma hos mig, med Madde och Aron vi drack groggar och chips och godis och korv med bröd. De va mysigt, men efter att Aron gått hem blev vi såå trötta att vi var tvungna att gå och lägga oss. Lagom glamigt.
 Imorgon ska vi gröpa en pumpa och så har vi köpt as läskiga plastspindlar så lite halloween mys blir de nog.

Här är de snö och blåsigt, mörkt och blött. Men de gör ingenting för imorgon kommer mamma hem och Julle och Leif och jag har saknat dom så de blir nog bra.

Lyssnar på Bob dylan, vilken man!


En och en halv dag kvar tills vi ses igen baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0