små mulliga killar från Liverpol.

Åhh The wombats var skit bra...
Jag såg dom med Aron och Micke igår på Debaser, medis. Och de var precis som de ska vara. Dricka cider prata och sen lyssna på dom och som,som vanligt  väntandes i mer än 2 timmar, men de hör till. De är sådant man får ta. Dom är ju "kända" dom får göra vad dom vill. Nästan gång jag är på konsert ska ja tvinga alla att gå hem så fort artisterna, bara är 2 min försenade. Kanske inte, men ändå. de är inte ok. Men egentligenär de inte hela världen. 

Micke fick förfrågan båda om han hade könssjukdom och om han skulle kunna tänka sig att knulla. Och till svar på båda dessa frågor kom de nog inget från hans läppar, tror ja iallafall inte. Han kom nog i chock. :-D
 ALLT kan hända på debaser.
 För att inte tala om Bartendern hon var en riktig fitta. Otrevlig och arrogant. :-) nog med de.. De var en trevlig kväll.




Galna killar, droppande av svätt, men skriksjunga de kan dom, riktigt bra också. Och så musiken, ack musiken.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad kul det lät! :)

kolla in min blogg^^

2008-10-10 @ 18:45:08
URL: http://ninalinnea.blogg.se/
Postat av: saskia

haha, eftersom du bara namnde de daliga sakerna verkade det inte sa trevligt, men hoppas att det var det gumman!!

PUSSS!!! Jusste, vad ska du gora pa halloween-helgen?

Puss

2008-10-21 @ 20:28:55
URL: http://blandgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0