va är grejen med att alltid vara så pepp och på?

Fredag= fest!
Är de inte så, eller? Och nu råkar de vara så att jag är trött och inte vill, men då blir man plötsligt tråkmåns och trisstkärring. Vadå måste man vara pepp och vilja parta jämt? Och nu är man plötsligt tråkig. Ahhh blir faktiskt gansk irriterad. Nu menar jag inte att detta hände mig. juste denna perfekta fest fredag, men för vissa är de så, att vänner överger om man inte går på tre fester i rad. Va är grejen med de? Ja kan tycka att de är jätte kul att festa, men efter att ha gjort de kanske två helg efter varandra, blir de liksom ganska tråkigt, jag ser inte tjusningen i det. Och hela grejen med att vara aspackad varje helg skrämmer mig. Man kan ju inte må bra som människa om man gör de. ingen nämnd ingen klämd.
 Tro nu inte att jag är tråkkärringen bara för att jag tar upp detta. Jag tycker bara inte man ska behandlas olika, bara för att man inte är sugen eller tycker det är kul att festa dagarna i ända...

Skål!


Kommentarer
Postat av: Nina

här är det fest i gång varannan månad! Woho!^^

2008-10-18 @ 13:32:12
URL: http://ninalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0