Vad är de för specielt med färgen grå?

Hedemora

Idag har jag skrivit hela dagen. Och de går ska jag va ärlig inte så bra. Ska skriva om vad färgerna har för betydelse och vad dom förkippas med, men va är de för specielt med grå för utom att regnmålnen är de och elefanter?
De känns som jag aldrig ska bli klar, men man ska inte deppa för det. Jag tog mig en tur till Erikshjälpen de är en second hand affär som vi har här i hedemora, den är bara öppen på lördagar och onsdagar så då är de fest. Hittade massa bra saker. En klocka från long ago som man skruvar upp, kanske inte den bästa med grymt snygg, en väska och dragskedjor, olika band av de slag och grytlappar som var jätte fina (börjar bli tant jag vet) och en present till patrik som är jätte fin. :) träffade vilja och Nina där en snabbis de var väldigt trevligt, dom är så söta! Mamma, Rose och Johan kom också in, värsta kafferepet.

Min kollektion går de sådär med, men ja ger inte upp. HAHAH försöker va lite posetiv.

Patrik <3 du va så söt imorse när du ringde! fast ja va jätte trött och kanske inte visade de så blev ja väldigt glad.

Kommentarer
Postat av: vilja

ha ha ha lilla tanten... grå färg gör en oinspirerad, den färgen har vi ju på golvet i klassrummet... det förklarar nog allting

2008-10-04 @ 11:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0