11 månader

Idag har jag och Patrik varit tillsammans i 11 månader. :-) de känns hur bra som helst. <3

Imorse vaknade jag med världens halsont, men av någon konstig anledning traskade jag ändå iväg till skolan. Var på fysiken, men sen gick jag hem. Så nu sitter jag här och snorar och dricker te med citron och honung, för de säger mamma man ska ha.
 
Har tänkt på en ganska konstig sak på sistonde.  
De här med bloggande människor. De finns dom som tar de jätte seriöst, ger tips men ändå är peronliga. sen finns de dom som bara är peronliga (ibland nästan jobbigt personliga) och så finns de sådana som bara ska va roliga, hittar på knasiga ord och tävlar om att säga det roligste fraserna. som säker tänker ut precis exakt vad dom ska skriva osv.
 Men vem är då jag? Inte tipsaren, (gav ett tips en gång, och de va att äta godis från bällstaICA . gills de?) inte heller den skojiga typen, som tänker ut precis vart ända ord, läser noga igenom om de är några fel. inte heller peronlighets typen. Jag är nog något mitt emellan som bara kom in på "blogg. se" av en olyckshändelse. Ja de är nog så illa. men man ska inte hänga läpp för de. Bloggindustrin är en klass försig. och de är inte lätt att vara bloggerska!   



Kommentarer
Postat av: bina

hoppas ni hade en mysig kväll!

Det förtjänar ni..



puss och kram min besta vän!

2008-09-12 @ 23:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0