baka ungspankaka, medans man syr kjolar är inte lätt!

Hemma i Hedemora
Syr, syr och syr och blir helt tokig på mig själv över att allting alltid blir fel. Men mamma säger att de blir de oftast, blir så i sömmerkors värld. och jäklar vad de är sant! (av mina få erfarenheter att dömma)

Vaknade klockan 12.10 idag och rusade upp drack kaffe och började läsa mina färglära böcker som de bara står massa gnat i. Nej då, de är mycket inressant, men de mesta man läser är inte de jag söker. Så man läser 10 sidor och så är de två rader som jag använder, och jag vet att de är så de är. Men ändå.... Jag kan bli löjligt irriterad på de, och jag är rädd att  de kommer jag nog vara tills jag blir klar med allt syandet. Hatar att ha saker jag måste göra.
Vill vakna och känna att. Oj!  vad ska jag göra idag? 
 
Körde hem Rose och Johan idag. De gick bra, känns bättre och bättre nu, med körandet. Vill bara ha de där jävla körkortet. Kan ingen ge mig de?
Körde till Säter igår, och fick för första gången stanna på rött ljus. De var en upplevelse som jag absolut vill rekomendera. De känns så skoj, när jag tänkte på de att de faktiskt aldrig hänt mig. Men de kan ju bero på att vi faktiskt bara har ett röljus här i hedemora, och att jag inte kört i sthlm någon gång.

Lyssnar på Billie the vision och de gör mig glad.


Poetry and pain I can make i millioner of you.



-Saknar Patrik, varför är du inte här hos mig?
älskar dig massa prinsen...

Kommentarer
Postat av: Patrik

åh min söta flicka, jag saknar dig med! =) går det bra? har du börjat på nåt "skrivarbete" till än? puss :*

2008-09-30 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0