Marken och filipstad besök!

i fredags tog jag och Patrik bussen till hans stad filipstad. De började med att vi höll på att missa den men vi hann. Med typ en minut marginal, helt galet! men lite action ska man ju ha i vardagen. När vi kom till FIlipstad gick vi ut på stan där träffa patrik alla sina kompisar han kände nog hela stan. Dagen efter var de markanddag de fanns hur mycket skräp sOm helst. men ALLT VAR JU INTE LIKA VACKERT.  Mycket som man kunnat tänka sig att köpa men som tur var man inte gjorde. Och så var e de som man köpte. :D men denna gången var jag faktikst ganska duktig på att spendera. Och satan i gatan vad de regna var dyblöt vi var tvungna att bege oss hem och äta varm soppa.
På kvällen blev de öl-tält de var jätte roligt. Blev dock jäkligt full så de kan nog kanske vara det, nej men de va faktiskt kul. Men knakfullt med folk... Och lera men de märkte jag inte då de såg jag dagen efter. De va en mysig kväll.
Patrik har en så söt familj. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0