sjuk så in i bövelen!

De är inte ofta jag är sjuk. och jag gillar inte när människor klagar över att man mår dåligt för att man kanske är förskyld eller nått. Så försöker att låta bli att hålla på att masa. men detta är helt sjukt. Jag är inne på min 3 vecka. har varit sååå förskyld, trött och hänhig och huvudvärkig , mellan varven att de är sanslöst. Jag blir helt enkelt inte frisk. Var ute i onsdags. Och sen var jag med på gymnasiken nu i fredags så nu har jag fått feber också. de kändes som jag skulle falla ihop hela dan på jobbet. Och jag klaga och hade mig, men de var liksom ingen respons, konstigt. Gillar dom inte när man klagar eller? :P Men sickan är en ängel hon tog mitt pass, så imorgon är jag ledig. Super!
Känns väldigt välbehövligt. Nu är klockan snart tio och jag ligger i min säng. de ända som fattas är Patrik, varför ligger du inte bredvid?

 giraffen är också skjuk! stackarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0