Zats träning, vadå??

Hej hallop i stugan eller vad du kan tänkas vara.
Jag sitter i min säng och är uhejdans trött. Men ändå, bara för att jag är ett stort fän och älskar svarta oliver utan kärnor sitter jag här... Hahah kul av mig, förlåt!
Tror jag ha tappat gnistan. Kan inte hitta den någonstans, vart tog den vägen? började detta skolår med massa ideér och ett glatt humör. Men så kom hösten, kall och jätte mörk. Jag blev försklyd och fick leta fram vantar och stor halsduken. Och sedan dess, har de varit grått och trist i min själ..... TILLS!!! Idag när jag kom på, super, mega, toppen ideén. Färglada löv är fina och äpplena, som man går förbi när man ska till 117. Precis vid svängen, innan dom runda husen, är jätte goda. Och de är dom inte på sommaren. Så de börjar släppa. De får mig att le och längta till julafton.
 Hur som helst. Imorgon har jag blivit bjuden. Av en man som jag inte vet namnet på till Zats. Där ska jag träna. Jag skrev på en lapp för några dagar sedan att jag heter miriam bor i bromma o.s.v och så ringer han. Blev tok nervös, Men efter som jag är så tuff. Klarde jag av situationen och ska åka till zats vid Åhlens imorgon kl 17.00 De du... Saskia har jag lurat med och vilja kanske följer med hon också. De blir nog toppen på snoppen. HAHHAHAH! usch (vad äkligt sagt) I vanliga falla hade jag suddat ut de där. Men inte idag.
För l färglada löv är fina och snart är de julafton!



Kommentarer
Postat av: patrik

kul att det känns bättre =) du är söt när du skriver! du är söt jämt för den delen

2008-09-17 @ 12:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0