Jag är nog en liten nattugla ändå

Hej Hej <3

Nu är det så här. Klockan är typ elva, jag borde sova för att jag ska upp åtta imorgon. Men vill jag det? NEJ!
Nej men  för att komma till saken.
Det är något med mig, jag trivs bäst på natten. Har i hela veckan tänkt.
-Idag ska jag lägga mig tidigt. Och om jag då gör det, då ligger jag bara i sängen och blir jätte vaken och pigg och ligger och tänker på ditten och datten. Men imorgon när syrran kommer in då är jag sten död. Det är knappt så jag kanöppna ögonen och min mun är torr och jag känner att går jag upp nu så dör jag. Så för mitt eget bästa borde jag sova... Men det gör jag inte. Fasiken!

Btw, Idag har jag kört bil, massa bil. Det känns verkligen ovärkligt. Men också så himla roligt och spännande.
+ att Syrran alltid hänger på och det är så roligt. jag körde förbi ett av hennes ragg. Och efter som hon sa att jag inte skulle tuta var jag ju tvungen. "ragget" tittar så klart på mig som kör och inte på Emma bredvid. Som helt fenetriskt vinkar, jag där emot vinkar inte alls (det var väl chocken) Han såg väldigt fundersam ut. HAHAH jävligt pinsamt, men jag känner inte han så det var bara sjukt kul. Det tyckte faktiskt Emma också.
What the fuck. Jag kör på!

Imorgon ska jag äte frukost hemma hos Rose och åka på roadtrip till tro det eller ej Säter och sen Norberg. Kan det bli bättre? :)
Jag tror inte det, Imorgon kommer Nina till stan och då blir det osäkert mina vänner för hon ska dricka tiquila och skrika. Jo det är sant så Whats you!
Kärlek till dig min babe!

So long tills vi ses igen! <3


      

Och föresten lyssna in Robin-konichiwa bitches den är så bra!

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv: Haha kan tänka mig de! :D

tack så mkt! ^^ ha det bra ^^

2009-08-27 @ 23:30:13
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hejsan!

Har du något kul planerat för den kommande veckan?

Kram Sanna på http://jarske.blogg.se

2009-08-30 @ 21:20:25
URL: http://jarske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0