Lite senare



Nu har sommaren, liksom redan varit här. I natt frös jag som ett djur när jag sov med öppet fönster. Det betyder höst och vantar!
 Det ger mig lite panik. Varför är det alltid så, att an inte bara kan ta vara på tiden och njuta. Man ska jämt bara rusa förbi och tänka och längta efter något som man tror är så mycket bättre. SJUTTON också!

Har varit på älskade Olsby i sommar, det var fantastiskt, det är något helt specielt med det stället. Det var rolig att så mycket vänner var där som man inte träffat på så länge. Och så ankan  förstås ;) (bilden)
Jag och anders har gått med i ett litet vad. Att nu jävlar är det dags att ta tag i det här. Så jag ska skriva lite då och då. Så svik mig inte och kolla in då och då.
<3
Flyttar till Stuttgart (Tyskland) i oktober. Kommer jobba där som aupair i 9 månader. FATTA, helt utlämnad till stora världen. Galet!
Men det ska bli väldigt kul också, går egentligen bara och väntar.

Syrran är gravid i 8 månaden så hon är tjock och söööt!
Räknar dagarna tills jag blir moster,det kommer bli så kul har sytt små flaggor som hon ska hänga i vagnen. Mitt liv är nog lite så att jag går och väntar på nått bättre, vad är det för fel.
SJUTTON också!
So long tills vi ses igen! <3

                 
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0