Idag är de Fredag och jag äter Tacos med min bror, kan de bli bättre??

Jag tycker verkligen om att bara vara hemma och bara va, men att gå ut och ta en öl är också roligt.. Imorgon ska jag på Binas 20 års fest, de blir´nog GALET och sjukt kul. Ser fram emot de.... Tvinga med mig Vilja för övrigt hon behöver....
Har varit på Lidelh och handlat tacos och sen åt bror min och jag Tackos.... Grymt gott de är verkligen också något jag tycker om. HAHAH idag är jag posetiv och glad.. allt känns nästan toppen förutom att jag ska på jobbet imorgon jätte tidigt! Men de blir skoj att träffa tjejerna igen.
 puss på dig!




Jag älskar den här bilden.

Kommentarer
Postat av: STYLE BY B'N

jag med baby! :) ska bli kul att se dig igen!! festa som galningar.. ring mig efter jobbet imorgon



PUSSPUSS!!!

2009-01-23 @ 22:04:23
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0