Vi har börjat ha tetater, en massa teater!

Hallå hallå!
Nu börjar allt igen, alla tv program massa nya dåliga som bra program. Man får börja träna igen (om man så vill) Man  måste lägga sig tidigt för att man ska till skolan, men de börjar iallafall bli ljusare och de känns att snart blir de vår. Såg bilder från P&L i sommras och alla var alldeles solbrända och glada. JAG ÄLSKAR SOMMAR.
Vi ska ha teater i skolan i en månad framöver, ingenting annat. Så att säga att allt börjar igen är väl egentligen fel. De är mäst jobbigt och krävande när jag kom hem somnade jag i soffan och sov i tre kvartar. Så nu har jag ont nacken. Imorgon börjar jag klockan 11.45 de känns grymt skönt. Nu ska jag laga mat. Hejdå så länge.
Körde upp i torsdags, men icke sa nicke de va en skrämande lastbil som åkte bakom farligt nära när jag skulle göra en vänster sväng. Usch men tar de nog nästa gång. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0