Att vara innehållet i ett skåp var ganska svettigt, men fruktansvärt roligt också.

Idag, söndag! Första advent och det är 26 dagar kvar till julafton. HERRE MIN SKAPARE!

Igår var det maskerad at julias Place med sagotema...
Jag tänkte vara något halv bra lite oskyldigt som pippi långstrum eller bara en basic prinsessa. Men då ringer julia och säger,
-Hej vill du vara skåp med mig, båda får plats jag har en skit stor kartong.
-Okej säger jag, spontan som jag är :/

Så det var det vi var. Vi målade kartongen vit och så målade vi lådor och gjorde hål där knopparna skulle suttit. Och limma på en kaktus och en bok. Den blev så sjukt bra att vi knappt kunde tro det själv. Och från den stunden fick skåpet följa med överallt. Han heter skpåis. Skåpis fick åka u-bahn. Han fick åka hiss, han blev lutad mot av en man som gilla svenskar han gick i backar och kom tillslut efter vilande och pustande till julias lägenhet. Där fick han stå och när folk började komma sprang innehållet (jag och julia) in i skåpis och gömde oss. det var kul. Vi dansade med skåpis vi sjöng kareoke med skåpis och skåpis fick också gå ut ner till Nekartor och hälsa på rädd människor som tyckte det var läskigt att möta ett skåp som hade fötter och som frågade vart ikea var.. Men det skulle jag också Fy 17 alltså!!!
Men vi hade kul, fan va kul vi hade.

Thank you skåpis detta inlägg är avsätt för dig!

 






Kommentarer
Postat av: persilja

HAHAHAHAHH HIHIIHIHi HOHOHOHOHO HEHEHEHHE!!!!!!!!

dettan min vän var det roligaste jag någonsin läst i en blogg, heeelt klart!

fy faan vad smart att vara ett skåp. o åka hiss o fråga efer IKEA! OMG...

o med BH o kaktusen. herre min skapare!

hahahaaaaaaaaaaaaaa

love

2009-11-30 @ 15:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0