En lång lördag...

Åh är det du vackra!
Vaknade och gick upp, med hela håret på ända för att jag somande igår utan att hinna torka det. (händer ofta)
Så fick stå typ i fem minuter och platta med vatten för att typ fem hårstrån ville stå rakt ut i mitten av luggen.
pissigt irriterande.
Men efter morgon kaffe och ostmacka kändes allt mycket bättre. Fick skjuss ner till stan där jag gick in i en bokaffär. Började kolla runt, var ute efter en kalender för 2010. Efter att ha letat i typ 10 min frågade ja.
Yes we have, on the 4th floor.
Gulp, have you that many floors, hehehe ok, thanks anyway...
Så det var bara att traska, jag hade alltså kommit till en enormbokaffär utan att egentligen veta om. Hitta en kalender famous women som var vacker den köpte jag ochbörjade traskade ner igen. När jag gick ut från affären stod det, kalenders 4th floor på fönstrer. Motherfuckers- tänkte ja och köpte woffla med socker och blev på bättre humör.

Kom hem var barnisvaktis en snabbis och nu sitter jag här, kan inte denna dag ta slut.... Snart kommer barnis hem och då ska jag passis.... hejsis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0