Friska viljor, är utsålt. Men om man ropar att man är svensk kanske man kan få komma in?

Håller tummarna på det, för vi ska nämligen prova på det ändå. Man kan ju inte ge upp så lätt...
Jag som skulle vara tuffare än lillebror och så skiter det sig. Typiskt!

Men ska prova och kanske kanske blir det hitten eller dissen men om jag inte provar blir det bara diss och det är ju 50/50 nu så what the fuck!

Skulle träffa O men hon är inte ledig. Så himla synd. Men ska nog dra och ner down town och dricka kaffe och kolla in lite människor ändå.
Kaffe är gott!

Idag har varit en mysig dag, A är lite sjuk så han var hemma från dagis så vi har lekt byggarbetare och lagat kuddbilden. Så nu funkar den igen. Sen fick vi ducha Theo men nu är han ren. Och så fick ja KryaPåMigChocklad av SU. den var god och känner mig nu bättre än någonsin...

Super, (alltså inte jag sitter och super utan, ha det super) och take care
hihihi


Kommentarer
Postat av: ankan

Det är bara att köra på, klart du kommer in :)

2009-11-23 @ 16:46:15
Postat av: unn

Vad är det du inte kommer in på? Jag har helt tappa .... Skönt du är frisk igen. JIIIPPPPPi skickade brev till dig i dag...Bara att vänta.....

2009-11-23 @ 17:37:39
Postat av: Anonym

gaaa vad skönt att du e frisk! ja de e så klart att ni kmmer in när ni ropar VI ÄR SVENSKAR! det brukar ju alltid funka, ju.

kaffe kaffe! thats hot:)

puss kram jan banan gick på stan köpte sig en julegran, granen börja brina janne börja springa, upp för backe, ner för backe, snart var janne hemma!

love

2009-11-23 @ 21:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0