Kör, vernisage och chocklad beroende....

Hola senioritor och senjorer! hehehe

Kören var nice och det var roligt. Jag och julia träffa en san fransisco kille där som också sjöng i kören. Han jobbar på en klubb och där ska ett svensk band komma dem heter "frisk viljor" och vi ska antagligen få fribiljetter. det är nu på måndag. :) Fett kul! :D
And a good looking!

Sen åkte vi på en vernisage och drack vin som jag drack för viljas sjukt braiga skills!!!!
Åt ficcasa och sen åkte vi hem.

Detta land gör att jag vill ha chocklad hela tiden. Så idag köpte jag två chocklad kakor. Är inte det, galet. Var aldrig så i svealand? Whats wrong with me?

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: pillesnille

hahahaha, nu vet du hur jag alltid har känt mig. choklad o godis gör en glaaad! de har ju varit mitt måtto i all evighet ju:D

men ska lugna ner mig lite nu, cant eat it all!

har blivit sjukskriven tills på tisdag. hatar att känna mig som en hypokondrisk galning som gör vad som helst så hon slipper jobba.

o grejjen e ju den att de e rätt skönt att ej jobba.faktiskt!

usch. dumma mig. puss å dig min tyska brud

2009-11-20 @ 13:15:24
Postat av: Julian

hello chokolat lover.

du bisst crazy. haha ja vet hur detär.

ikväll blir det öl och idol hos erica kan bli kul. ja gillar ju att chilla^^

ehh fast också feswta hårt hårt. det gör ja imorgon. mamma mia crazy brother you have. du är också crazy som hänger med amerikankse clubbarangörer. herregud ska ja nog skriva in i almenackan. "dagen min syster vart coolare än mig på klubbfronten" mamma mia (för andra gången)

2009-11-20 @ 19:10:23
URL: http://http//:frokeneide.blogg.se
Postat av: pillesnille

hahahaha. vad skoj du e julle! ( måste få skriva till dig julle, genom mojs blogg)

har nog lite abstinens från dig moj. har precis chatat me dig på facen. kunde ej få nog av smiles o vackra ord. o nu så loggade jag ut o drog mig på en gång hit till bloggen, för att se om de måntro e nån uppdatering. men nej de var det ej, kanske för att jag redan har kollat typ tre ggr idag redan, o jag tror att du moj har ett liv!

i morgon ska jag å basaren! de ska bli skoj, lite konstigt bara, att komma tillbaks o ingjuta jul stämningen.

ska äta nu. puss på dig din gaaalna filur!

2009-11-20 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0