Vissa har det andra inte....

Funderad en del på väg hem från en date med olga.
Det satt en sjukt tråkig kille fraför mig i spårvagnen. Han hade en tråkig jacka som var typ grå/svart. men en mössa som om man tänker på en mössa är precis så en svart basic som man viker upp liksom. Hans skor var tråkiga och hans byxor var jeans så dom var väl kankse inte tråkiga men det var jeans så ja du vet. Han lutade sig framåt så jag såg inte hans ansikte så bra men det såg liksom vanligt ut det också. Men så tittade han upp och då såg jag hans hela ansikte. Men det var inte tråkigt Hans ögon riktigt lyste. Så hela min uppfattning ändrades och då blev han liksom intressant. Han hade nått, som inte hade någonting med kläder eller attitude att göra. Det var en ny upptäkt från min sida. Han var inte attraktiv men bara, Ja han hade det liksom, fråga mig inte vad han hade för det vet jag inte...



Måndag, menas med att det inte händer så mycket. Var på english class med arthur och sen träffade jag Olga vi fikade hittade ett mysigt ställe med aktiviteter och ett grymt cafe´som heter forum 3. As fint, och det är waldorf också kände mig riktigt hemma...


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0